Besøgstæller

søndag, marts 01, 2009

Da Pia fik pip

Forrige fredag havde jeg besøg af to dejlige quindfolk nemlig Pia og Bente .
Bente havde nyt garn til mig og MUMS hvor er det blødt og lækkert. Jeg ville ønske at I kunne mærke på billederne, men I må nøjes med at bruge øjnene.

Til højre det lækre silke/alpaca-garn, som skal bruges til Dropsjakken. Det lyse er restlageret af det garn, jeg vandt i Brittas julekonkurrence. Det skal bruges til et Karen Noe flettesjal. . Til venstre 200 g lækkert silkegarn, som jeg endnu ikke ved, hvad jeg skal strikke af og øverst Bentes gave til mig.

Heldigvis er hverken Bente eller Pia bange for flyvende fugle, så Busser blev sluppet løs og hvad gør en nysgerrig lille pipfugl - den sætter sig selvfølgelig, så den kan følge med i, hvad det er Pia er i gang med :-)

3 kommentarer:

Fríða sagde ...

ååhh, sikke noget garn! har selv noget af hendes, men venter stadigvæk på det helt rette projekt, for garnet er jo såååå lækkert!
kh.fra Island
Frida

Pia sagde ...

Hej Anne, Ja, jeg siger også tak for en rigtig dejlig eftermiddag - og det var skam hyggeligt med lidt selskab i håret :-)
Knus fra PiaT - der også har læst efterfølgende indlæg... Puha, godt, du ikke kom mere til end en dum tommelfinger...

Anonym sagde ...

Å! Så herlig! Jeg hadde en blå "Pip" da jeg var liten i America,jeg elsket den over alt på jord. Hadde den i 8 år! Sukk, minnene....