Besøgstæller

søndag, januar 31, 2010

Der bliver skam også strikket

Denne her startede jeg på i juleferien og har nu strikket hele bullen og et ærme. Desværre viser billedet ikke rigtigt de skønne farver - den er mere varm i farverne i virkeligheden. Den er strikket i dobbelt Arwetta på p.4 efter denne opskrift. Dog strikker jeg den med rund hals og krave og så selvfølgelig med lynlås :-)
Og hvorfor er det så liiige, at jeg altid vil have lysnlås i stedet for knapper. Det er ganske simpelt fordi, at temperaturen på skolen svinger meget, så mine trøjer kommer af og på mange gange i løbet af dagen.
Og så skal jeg da også lige vise den smukke julegave, som jeg fik fra min broders dejlige unger. Min kære niece har fundet ud af min svaghed for Gudrun Sjodén . Forrige jul fik jeg et skønt blomstret uldtørklæde, som sidan da har varmet min hals hver eneste dag i vinterhalvåret. Denne gang blev det til dette smukke forklæde og et par dejlige viskestykker :-)

Ingen kommentarer: