Besøgstæller

mandag, december 26, 2011

Nu har jeg fået lavet en liste over mit færdige strik i år.  Hvor er det dog lidt, jeg har fået færdigt, når man tænker på, hvor meget jeg har strikket og det betyder jo så, at jeg har en masse UFOER liggende :-
Lige nu er jeg i gang med denne her (det er meget sjovere end alle ufoerne :-D)
Jeg faldt over opskriften forleden og lod mig friste af Impaz tilbud på Sandnes Duo, som er et lækkert blødt garn af merino og bomuld - lige mig :-)
Selvfølgelig skal den være blå som bundfarve og rød som mønsterfarve.

2 kommentarer:

Fríða sagde ...

wow, sikke en flot jakke! glæder mig til at få se billeder af noget færdigt.
önsker dig fortsat nogle gode juledage.
knus fra Island
Frida

Eva S sagde ...

Härlig jacka!
det kommer en blogg med UFOs
http://12under12under2012.blogspot.com
Du är välkommen att anmäla dig!