Besøgstæller

fredag, maj 18, 2012

UFOER

Jeg må med skam melde, at aprils UFO ikke er strikket færdig.  Dybest set fordi jeg ikke rigtig kan finde ud af, om jeg gider den.

Til gengæld er der gang i maj måneds.  For et par uger siden var familien her til fødselsdags tam-tam og tøserne fik deres kjoler (se under 29.februar).  Desværre kunne Anna ikke få regnbuekjolen over hovedet, men det er nu rettet med en løsere halsudskæring.

Den stribede kjole til Tilde startede jeg på for en 3 år siden.  Hun kan dog stadig passe den som tunika, men når keg nu havde noget af garnet tilbage kan jeg jo ligeså godt strikke den længere – tøsen er jo vokset en del Smiley

PICT0006

Jeg har også gjort den lidt højere for oven, så ærmegabet ikke bliver fo snævt.

1 kommentar:

Fríða sagde ...

hvor bliver det dog en fin kjole og den lille drengetröje i sidste indlæg er super nuttet!
knus Frida