Besøgstæller

tirsdag, december 31, 2013

Og her er lidt strik

20131230_115537-001

Denne her har jeg brugt meget tid på.  Det er lang tid siden, jeg har haft et strikketøj som er så sjovt og spændende at strikke :-D

Jeg har haft svært ved at slippe det og få strikket andre ting, som presser på, men lidt er det da blevet til.

Modellen hedder ”Spring Plumage .  Den mørkeblå – som er mørkere end på billedet er merino uld og den røde denne her.

Bomuld og uld blandet sammen – jeg er lidt spændt på, hvad der sker, når den bliver vasket, men umiddelbart ser det ud til at fungere.  Den røde farve har snydt mig lidt.  Jeg troede, at den havde farveskift som f.eks. Kauni, men i “nøglet” på 300g er der kun et langt farveforløb.  Nu mangler jeg kun det sidste ærme.  Den er lidt bar foran, så jeg strikker nok en sjalskrave på, som jeg også gjorde med min Ballerina, der blev strikket for en del år siden.

Lige nu ligger den stille – der er lige en fødselsdagsgave, som skal strikkes.  Desuden har jeg et “par” UFOer, som skal gøres færdige :-D

3 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Wau, den ser meget flot ud.
Må vi se den på ?

Godt nytår, Yt

Fríða sagde ...

nöj, den bliver flot! glæder mig til at finde garn til min version.
kh.fra Island
Frida

GeorginA sagde ...




Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
Cell, Viber og whatsapp +2348155425481