Besøgstæller

søndag, september 17, 2006

Tyrkfejl

Har du bemærket min lille tyrkfejl i forrige mail?

Jeg sad lige og gennemlæste hvad jeg skrev i går og når man nu skriver skygge så mange gange, så......

men det er selvfølgelig skyllemiddel der skal stå :-)))))

Når jeg nu alligevel er ved tasterne. Jeg glemte da helt at skrive, hvad garn den lille norske trøje er strikket i. Det er Gepards Cottonwool, som er noget af det blødeste jeg længe har haft i hånden.

Det kunne være, at det var det jeg skulle slå mig på. Jeg er ved at være træt af at strikke store projekter, som kradser.

Men, men, men - nu får vi se. Det er noget dyrt. Næste forsøg hedder "Profil" strikket i Gepards Soft Woolsilk, men det kunne være, at jeg skulle gøre et forsøg, inden jeg for alvor klør på.

Birthe P. gav mig engang det råd, at jeg skulle prøve at sidde med et fed af garnet rundt om halsen. Hvis jeg kan klare det, kan jeg roligt strikke af garnet.

Et andet garn, som jeg har på lager, er KingColes Merino, så det skal også prøves.

Ingen kommentarer: