Besøgstæller

onsdag, juli 01, 2009

Strik

Ja ja - når man bare er stædig nok, så bliver tingen færdige til tiden :-) På billedet er den sidste ærmetråd ikke hæftet, men det er skam gjort nu. Jens var her nemlig i går og fik sin fødselsdagsgave - den passede perfekt og ja - han blev meget glad og overrasket.

Hvad så nu. Dropsjakken i Bentegarnet får vente til lidt køligere tider, så nu strikkes der sommerstrik.

Det er med grædende hjerte, at jeg piller denne her op (se under 5.juli). Men nu har den ligget i 4 år uden, at jeg har fået strikket den færdig og det er jo sådan set godt nok, for fruen har jo tabt 17 kg siden, så den ville blive alt for stor.

I stedet er jeg startet på denne her . Jeg har nemlig haft en lang snak med mig selv om det jeg strikker. Jeg er vild med Hanne Falkenbergs designs og vil helt sikkert strikke mere af hende. Jeg har også et par Isager-modeller i tankerne - nu kan jeg jo passe dem :-)

Men-men - jeg går ikke ret meget i det jeg strikker. Det er noget med, at stilen er lidt for pæn til daglig brug. Et par jeans, en t-shirt og så en flees-trøje eller en sweat-do. Det er det jeg befinder mig bedst i og kabeltrøjen med lynlås passer meget bedre ind i dette outfit :-)

Garnet er noget lækkert Noro-silkegarn jeg købte på tilbud for flere år siden.

Ingen kommentarer: