Besøgstæller

søndag, august 30, 2009

Jeg har skam også været flittig...

..så der skam både blevet strikket og hæklet.

I den næstsidste uge af ferien, var vi en tur på Rosenbog sammen med min niece Rikke med familie. Bagefter tog vi hjem til Rikke og Jens og fik dejlig aftensmad :-) Anna og jeg legede med Barbiedukken og blev enige om, at den manglede en prinsessekjole, så se lige her:

Ja - det ser lidt mærkeligt ud, men det er et liv med ærmer - skørtet mangler. Fin skal den være, så der kommer nogle perler med ind.

Den lille dame bliver 4år her i september, så jeg har også lavet lidt til hende selv:

Mon ikke Grandfasteren bliver populær :-)

Mine kære broder bliver 65 til oktober, så endnu en Guernsey er på vej:

Garnet er brunt og det bødeste merino - Opera fra Løve garn - købt for en slik hos den lokale :-)

Ind imellem alt dette strikker jeg på kabletrøjen. Det ene ærme er færdigt og på det første forstykke, er jeg kommet hertil:

2 kommentarer:

Fríða sagde ...

mmmm, söd rosa pigevest! og dejlig röd farve på din kabletröje, glæder mig til at se den færdig. og så er de klassiske Guernsey´s altså ikke at foragte, helt igennem tidlöst elegant design, farven synes jeg også er godt valgt, perfekt til herrer, der jo ofte er ganske sarte mht farver.
kh.fra Island
Frida

Helle sagde ...

Den lille vest måtte jeg også bare eje --Ikke at jeg lige nu har tid ---Mennn. Din er rigtig sød og trøjen --sikke et arbejde og fantastisk farve
KH
Helle