Besøgstæller

fredag, oktober 16, 2009

Strikkefestival

Så har det endelig været tid til årets Strikkefestival - denne gang i Svendborg. En skøøøn week-end sammen med andre garnfreaks. Lørdag gik turen til Hjelholdts spinderi, hvor vi blev ført rundt i spinderiet og se lige her - et Slaraffenland for mig :-)
Og så fik vi lov til at se træningen af fårehundende - det var noget af en oplevelse. Jeg har set det på fjernsynet, men aldrig in real life - dybt imponerende.
Og tænk - jeg er dødstolt af mig selv, for dette år kom jeg hjem uden at have brugt mere end jeg solgte for. Det var en skøn fornemmelse.
Her er hele "rovet" - lyserød baby-ull, blånistret Sisik fra Dalegarn, 2 ngl pink Opal, 1 nøgle merino fra Hjelholdt og sidst men ikke mindst - det dyreste garn, jeg nogensinde har købt - 3 ngl. Tao fra Colinette :-))))
Det sidste havde jeg kigget og gramset rigtigt meget på.
Det er bare så bløøøødt :-) Men prisen - HM!
Så var jeg bare så heldig, at jeg søndag formiddag fik solgt en af mine trøjer til en vandrehjemsgæst og ja - så kom det dyre garn med hjem. Det skal blive til et lækkert tørklæde.

Ingen kommentarer: