Besøgstæller

lørdag, juni 23, 2012

Ny telefon og glad pige

Hold da op, hvor kan jeg bruge megen tid til at finde ud af min nye smartphone.  Jeg er jo ellers ikke ueffen til den slags, men lige nu, har jeg brugt ca. en time for at finde ud af, hvordan jeg fik gemt et billede fra en SMS på min computer.  Jeg kunne sagtens gemme det, men kunne ikke åbne den filtype på putteren.

Men nu lykkedes det, så se bare her:

IMG_7399

Min kollega Mette sendte mig nemlig i går dette skønne billede af en glad Mathilde i sin nye nederdel.  Er hun ikke bare dejlig Smiley

Det er ikke så sært, at jeg elsker pigestrik – bare sådan et ansigt gør hele arbejdet værd Smiley med åben mund

1 kommentar:

Fríða sagde ...

ja, hun er dejlig og nederdelen er jo så fiiin, derfor er hun så glad!
kh.fra Island
Frida