Besøgstæller

søndag, marts 31, 2013

En glad dreng

I går var vi til Påskefrokost hos min bror og svigerinde og endelig kunne jeg få afleveret sweateren til August.  Blev han glad ?  Det viser billedet vist tydeligt :-D .

August

Jeg var bange for, at den var blevet for snæver – men nej – den er perfekt.  August er snart 10 år og lægger an til at blive lige så lang og tynd, som sin far, der er 193 høj.

Påskefrokosten plejer at blive holdt i sommerhuset i Hornbæk, men for første gang siden Ebbe og Jette købte det for 15 år siden, var det hjemme hos dem.  Det var simpelthemn for koldt i Hornbæk.  De var deroppe i fredags for at hente påskepynten.  Der var isnende koldt og det ville tage en krig, at varme huset op.

Forleden faldt jeg over en sød opskrift på påske-cup-cakes, så dem måtte jeg bage til børnene, men om Jakob sagde, ville de voksne nok også godt have en, så sådan blev det:

kager

Gul frugtfarve var ikke til at opdrive, så egentlig havde jeg opgivet, at bage dem, men det lykkedes da, at få dem lysegule med lidt safran og gurkemeje.  Jeg havde ikke fået købt sukkerkugler til pynt, så hvad gør en nøgen kvinde ?

Heldigvis havde jeg bolsher på lager, så de blev knust med en hammer :-D

1 kommentar:

Fríða sagde ...

den er superflot til ham, dejligt når strikkegaverne vækker glæde hos modtager.
kh.fra Island
Frida