Besøgstæller

torsdag, april 17, 2014

Jubilæumsferie

Vi har talt om det 2-3år og nu skulle det være – Jakob, min svigerinde (Finns søster) og undertegnede har været i Rom.

Jeg er ikke den store rejser og har mest holdt ferie i Danmark.  Sidste gang jeg var udenlandsk – bortset fra Malmø – var i 2005, hvor Jakob og jeg var på skiferie i Østrig, så jeg har meget til gode.

Både Lone og Jakob har været i Rom et par gange, men for mig var det altså første gang.

I forbindelse med mit jubilæum fik jeg – udover gratialet – en uges ekstra ferie.  Vi tog afsted d. 9. til d.14.ds

Lone – som er single og har brug for også at være sig selv – boede på hotel og til Jakob og mig havde jeg lejet en lejlighed, som viste sig ar være perfekt.  Vi brugte www.booking.dk – kan så absolut anbefales :-D  Super service og taxabestilling online som så absolut ikke levede op til den gængse idé om italienere – taxaen var der punktligt og på udrejsen var chaufføren i  telefonisk kontakt med rejsekontoret, så hende med nøglen stod klar da vi arriverede :-D

Indspilning i fuld skærm 17-04-2014 132022

Men hold da op, hvor har jeg stadig ondt i mine ben.  Vi boede tæt ved Piazza Navona, så alt hvad vi skulle se lå indenfor gåafstand.

Der gik et par dage, før jeg overgav mig til denne smukke by, for hold da op, hvor er der mange mennesker og støjende trafik, men lige så snart man kom ind på de små gader var begge dele væk :-D

Ingen kommentarer: