Besøgstæller

søndag, april 22, 2007

Flere billeder fra haven

Også jeg kan lide at lege med Makrofunktionen på mit kamera, så her er lidt billeder:
Først en koralblomst fra min havestue. Efter at vi byggede havestuen i 1997 har nogle af mine blomster gode vinterkår. Jeg har varme på derude, så temperaturen ikke kommer under 10 grader og det meste af vinteren glemmer jeg at vande, så det resulterer i skønne blomster id et tidlige forår.
Aldrig har Forsythiaen været så smuk, som i dette forår. Det skyldes nok den milde vinter. En Ranunkelbusk er vokset sammen med Forsythiaen., så her er nærbilleder af begge.
Påskeliljer har jeg selvfølgelig også, men desværre ikke så mange mere. De første par år vi havde huset, var der 7 store grupper på hver side af havegangen midt i haven, men de er desværre gået til med årene, så jeg har en drøm om at genetablere dem.

2 kommentarer:

Christa sagde ...

Smukt - det er du kommet flot fra :-)
Knus fra Christa
..... og ha´ en dejlig fødselsdag i morgen onsdag, hvor jeg nok ikke når at få skrevet til dig!

Fríða sagde ...

hej Anne!
til lykke, til lykke, hip-hip-hurraaaahh! håber du får en dejlig födselsdag.
kh.fra Island
Frida