Besøgstæller

onsdag, juli 11, 2007

Det er snart 30 år siden

Prøv lige at se her: Min første 1.klasse, som jeg startede med i 1973, har lavet en hjemmeside og her fandt jeg dette billede. Billedet er fra 1980, hvor vi var på lejrskole på Hvidovre Kommunes lejrskoleskib - en 3-mastet skonnert ved navn "Jette Jan". Desværre fik skibet en -for os - krank skæbne. Der gik svamp i skuden - reparationen var for dyr, så skibet blev solgt. Siden viste det sig ikke at være så slemt - skibet blev repareret og sejler vist stadig - men desværre ikke for os. Det var en supergod måde at holde lejrskole på. Jeg var afsted med "Jette Jan" - bl.a. på det aller sidste togt - og selv på søen strikker jeg.

1 kommentar:

Jette sagde ...

Hej Anne
Jeg er blevet "tagget", håber du også vil være med på spøgen. Se mere på min blog.
Mvh Jette