Besøgstæller

lørdag, oktober 13, 2007

Strikkefestival

Sidste week-end var den skønneste. Tænk at tilbringe en hel week-end sammen med ca. 80 qundfolk med samme interesse. Webstriks årlige Festival fandt sted på Næstved Vandrehjem, som er et tidliger kloster. Se blot den skønne kirkesal fyldt med strikkende.

Hvor var jeg træt, da jeg kom hjem. Jeg gik i seng kl.21 både søndag og mandag aften, men så var jeg også næsten kvik igen :-)

De fleste sad i kirkesalen, men jeg fortrak nu mest til hyggekrogen lige udenfor. Jeg har noget med rum med mange snakkende mennesker. Jeg får for meget af det til dagligt. Vores lærerværelse har en utroligt dårlig akkustik. Det larmer utroligt i frikvartererne (lærere er jo ikke stille mennesker :-), så i week-enderne trænger jeg til at hvile hovedet.

Her havde jeg så også rig mulighed for at underholde mig med Festivallens yngste deltager Mathilde.

Her klædt på til at skulle i seng, men.....

Dejligt med skønne børn - her er holdets næstyngste - Gry med sine flotte guldstøvler.

Der var skam også dyrebesøg

1 kommentar:

Vivian sagde ...

Hej Anne - skønne billeder!

Og mange tusinde tak for sidst, glæder mig allerede til vinterferien ;-)

Knus Vivian