Besøgstæller

mandag, november 19, 2007

Så er der billeder

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at få taget lidt billeder.

Week-enden er blevet tilbragt i Hjørring, hvor min yngste niece flyttede til denne sommer. I starten af september blev hun mor til endnu en dreng og han skulle døbes.

Der er knag´me langt til Hjørring, så der blev strikket en del i toget.

Egentlig er jeg i gang med denne her

Guleroden, som jeg omtalte sidst. Den er strikket i noget Trento-garn fra Kvickly, som jeg havde på lageret.
Her kan man bedre se mønsteret.
Men jeg skulle liiiige have et enklere strikketøj til togturen, så det blevet starten på flettesjalet.
Så meget nåede jeg på 11 timers togtur. OK - jeg fik da også lige læst "Stenhuggeren" færdig.

Jeg glæder mig til at nå den mere spændende del af flettesjalet, men der bliver nok ikke strikket så meget mere på det, før efter jul. Nu bliver det puttet i skoletasken, så jeg kan strikke lidt på det i frikvarterer og ved møder.

Gulerødderne kræver lidt mere opmærksomhed, og det er lidt besværligt at sidde med 3 ngl. garn på skolen.

1 kommentar:

Fríða sagde ...

det ser dejligt ud, har selv overvejet den pigetröje, glæder mig til at se den færdig.
kh.fra Island
Frida