Besøgstæller

torsdag, januar 01, 2009

Tak for den Margrethe

Det er ikke sådan, når hovedet er så fuldt af s... , at man helt glemmer at høre Dronningens Nytårstale. Men i disse tider er det jo heldigvis ikke så svært at få den gentaget på PC´en, så det blev gjort. Og det kan nok være, at der blev spidset øre, da der kom en personlig hilsen til mig og alle andre offentligt ansatte. Når man som jeg - og tusinde andre er ansat i ikke særligt velsete og velbetalte jobs - men synes, at man knokler uden særlig påskønnelse, er det skønt med sådan en hilsen fra vores kloge regent :-) Så TUSIND TAK for den Margrethe !

Det skal nu så lige fortælles, at ledelsen på min skole er blevet rigtigt gode til det med påskønnelsen :-)

Vi har, efterhånden i nogle år, fået julegaver. Både i 2007 0g 2006 var det en ekstra bonus på decemberlønnen :-)

Det var der nu ikke råd til i år, men i stedet fik vi adventsgaver.

Den første var en æske chokolade i skuffen.

Næste mandag lå der en sjov nissehue i skuffen med påbud om at bære den. Vi var nu mange som sprang det sidste over :-)

Tredie mandag var der en god øl til afhentning på kontoret og da den sidste mandag inden jul var en fridag, kom den med posten. En invitation til at se den engelske opsætning af Mamma Mia i slutningen af maj. Det glæææder jeg mig til :-))))

Ingen kommentarer: