Besøgstæller

mandag, juli 12, 2010

Lidt af hvert

Læg lige mærke til, at mine billeder har fået afrundede hjørner.  Lona gav mig nemlig et godt tip, da vi i lørdags var til strikkecafé hos Lene .

Lona fortalte mig, at hun bruger Windows Live Writer til sine blogindlæg.  Vel hjemme fik jeg det straks downloaded og ja – det er meget nemmere, at lave pæne indlæg.  Man kan en del ting, som jeg liiige skal have fundet ud af, men tak Lona, for det tip :-)

Det er godt nok varmt for tiden, men jeg prøver, at lade være med at klage :-)  Jeg tænker nemlig ca.1½ måned tilbage, hvor jeg blev mere og mere deprimeret over det kolde vejr.  Jeg kan ikke mindes, hvornår jeg sidst fik sandalerne og de ærmeløse bluser så sent på.

Det var dog dejligt med regnen i går aftes.  Meget blev det ikke til –aftenhimmel en 4-5mm, men se lige den skønne aftenhimmel, som viste sig bagefter:

2 kommentarer:

Pia sagde ...

Flotte billeder... jeg må da vist prøve den Live Writer... jeg er SÅ træt af kombinationen Blogger og Internet Explorer 8.0, at jeg er gået totalt i stå på bloggen...
Nu vil jeg da prøve denne vej, når jeg kommer hjem fra sygebesøg ;-)

Knus fra Pia

Lona sagde ...

Jamen selv tak da, jeg er selv blevet rigtig glad for den og har ikke nær fået undersøgt hvad den kan endnu!
Rigtig god sommer ;o)