Besøgstæller

søndag, januar 22, 2012

FO 3

Så fik jeg endelig en UFO færdig

flettesjal

Flettesjalet er nu færdigt og mangler kun vask og opspænding.

Desværre har jeg pt. ikke et sted at spænde det op – det skulle da lige være på gulvtæppet Smiley

Læg i øvrigt mærke til mit smukke gulvtæppe.  Indtil for et par år siden, havde jeg ingen gulvtæpper, men arven fra Farmor ynter nu min stue.  Dette er det største, men der er fere mindre tæpper.

I første omgang mente jeg ikke, at jeg havde plads til det, så det gik til noge af vores venner hvilket jeg havde fortrudt lidt.  Sidst jeg var hos dem var det rullet sammen og de havde fået nye tæpper, så jeg spurgte forsigtigt, om de ville af med det og nu ligger det i min stue og er overhovedet ikke for stort.

1 kommentar:

Pia sagde ...

Smukt sjal. Alle "båndene" man fletter med er et stort arbejde at lave (syntes jeg)og endnu større at flette dem korrekt. Flot tæppe du har arvet.