Besøgstæller

tirsdag, januar 03, 2012

UFOer

Jeg har meldt mig til her

http://12under12under2012.blogspot.com/

i håb om, at jeg kan få gjort nogle af mine mange UFOer færdige.

Denne måneds projekt er dette her

DSC00542

Som nogle af jer kan se, er det Karen Noes flettesjal, som har ligget stille et par år.  Jeg stoppede, fordi jeg fik ondt i min højre tommelfingre, da jeg skulle strikke frynserne.

Nu går det fint og jeg fik strikket ca. halvdelen i går, men det er godt nok sejt, at strikke alle de frynser.

Jeg går stort set aldrig med sjaler, men Nytårsaften manglede jeg et varmt sjal til mine bare skuldre, så ……

Garnet er det blødeste bløde – spundet af Bente .

Jeg vandt garnet for 2-3 år siden og supplerede op, ved at købe restlageret, som Bente havde spundet.

Tags fra Technorati: ,

1 kommentar:

Fríða sagde ...

hep, hep!
knus fra Island
Frida