Besøgstæller

fredag, marts 09, 2012

En meget personlig gave

Min kæreste veninde Helle bliver 60 og holder fødselsdag i morgen.  Helles mor døde for ca. 30år siden og efterlod i sine gemmer en strikket sweater til Helle, som aldrig var blevet helt færdig.  Sweateren kom med mig hjem og det var så meningen, at jeg skulle strikke den færdig til Helles datter – og ja – det blev endnu en UFO.  Desværre gik der mus i den og de fik lavet et stort hul i den.  Jeg har i en del år tænkt, at jeg ville lave et eller andet af den og det er nu gjort.  Den er meget tæt strikket, så jeg turde ikke valke den i vaskemaskinen, men gjorte det i hånden.

PICT0002

Et par brødposer er blevet syet og først nu hvor jeg ser billedet kan jeg se, at jeg har fået vendt dem hver sin vej Smiley

Desværre har jeg ikke haft nok til, at det smukke mønster kunne træde helt frem, men man kan jo også bare bruge dem sådan her:

PICT0004

3 kommentarer:

Helle sagde ...

God ide --De er rigtig fine ;-)

Tineke sagde ...

Supergod idé, og sikke en smuk tanke.

Fríða sagde ...

de er bare så fine, og sikke en dejlig idé, jeg er sikker på at de vil vække glæde hos din veninde og bære med sig mange, kære minder.
kh.fra Island
Frida