Besøgstæller

søndag, marts 18, 2012

UFOen opgivet

Paolaen (se 29 februar) er blevet opgivet Trist smiley

Den er simpelthen for lille, så jeg piller den nok op.

Den kan godt bruges med en sommertop under, men da det er noget uroligt lækkert garn, vil jeg gerne have en, som er mere brugbar.  Det er ikke sådan, når man er høj og har lange ben.  Det klæder mig ikke med en kort trøje – ØV – jeg burde have vidst det.

Til  gengæld vokser Vitamin D.  Jeg nærmer mig til der, hvor jeg skal dele op til ærmer og bul..  Jeg er meget spændt på om den også bliver snæver i ærmegabet, men da den er strikket oppefra og ned, kan jeg jo prøve den undervejs.

PICT0001-1

I går opdagede jeg, at jeg havde strikket for langt – heldigvis kun 2 pinde, for det er surt at pille op, når man har 360 m på pinden.

Ingen kommentarer: