Besøgstæller

søndag, marts 04, 2012

Nye strikkepinde

PICT0001-1

Det er lidt svært at se, men de er firkantede.

Det er kun en uge siden, at jeg blev opmærksom på disse og tænkte – de må da være mærkelige at strikke med.

Forleden ville jeg købe et par ekstra str 4mm til mine Knitpro hos min lokale garnpuscher.  Skal de være runde eller firkantede ?  Jeg var stadig skeptisk, men heldigvis havde Lene en prøveklud, så jeg kunne prøve dem og heldigvis for det – de er bare så skønne at strikke med.  Den eneste ulempe er prisen – 75 kr ! Men hvad gør man ikke for at få ordentligt værktøj og jeg havde jo fået den dejlige gave fra Hanne, så ……. Smiley

2 kommentarer:

Pia sagde ...

Tillykke med dine nye 4-kantede pinde. Jeg har haft dem i et stykke tid nu og er vældig glad for dem.(Mine er også købt hos Lene) :-)

Mette G. sagde ...

De er lækre. Jeg har også lige investeret i dem og glæder mig til at komme i gang med dem. Lige nu går jeg og a'er dem lidt, indtil der kan startes på nyt :-)