Besøgstæller

onsdag, november 21, 2012

“Hvor er du bare dejlig Mor”

Så fik jeg den igen fra min dejlige pode  Smiley med åben mund  Jakob havde nemlig sat mig på en højest usædvanlig opgave i dag.

20121117_180120

Jeg har tidligere fortalt om det købte Pandakostyme og her er Jakob med det på til stor jubel for grandfætrene og –kusinerne Smiley

Men ak  - lynlåsen i ryggen var gået i stykker og så er det jo godt, at man har en mor, som er dygtig til Håndarbejde.

20121117_180350

Jeg valgte at sy burrebånd i, men det var større projekt, at få det igennem symaskinen, så jeg kunne ikke lade være med at grine nogle gange over, hvad det var han dog havde fået sat mig til Smiley

20121121_162025

Da den unge mand kom hjem fra KU, var det klar til ham til stor glæde.  Det skal nemlig bruges i matematikerrevyen, som han er involveret i, så det skulle gerne være hurtigt.

Var der nogle, som sagde, at “knægten” er skør, men hvad andet kan man blive, når man er barn af et par forælre med en ret veludviklet sans for humor Smiley med åben mund

Ingen kommentarer: