Besøgstæller

søndag, november 11, 2012

Jeg fandt den

Min elskede Nessie har været væk længe.  Jeg har ledt og ledt, men har ikke kunnet finde den og i betragtning at det er det dyreste stykke strik – i forhold til størrelsen – jeg nogensinde har lavet, lader mig sig ikke til tåls med, at den bare er væk.  Den er strikket i Tao fra Colinette – et lækkert, lækkert men ret dyrt silkegarn (450kr for den lille portion)

Når jeg sorterer eller hænger vasketøj op, stiller jeg vasketøjskurven på min kummefryser i vaskerummet.  Somme tider hænder det, at der ryger noget tøj ned bag ved fryseren.  Som regel opdager det, men åbenbart ikke denne gang.  Jeg synes ellers, at jeg hvade kigget efter den der, men åbenbart ikke godt nok, for det var der den var – YES Smiley med åben mund

Nu skal den bare vaskes – så er  den klar til brug.

Ingen kommentarer: