Besøgstæller

lørdag, april 26, 2008

Nyt og gammelt

Sådan så Superkarla ud forleden og nu går der ikke lang tid før den er helt færdig :-)

Jeg er næsten færdig med kanten, som har over 800m, så det tager lidt tid.

Og se så lige hvad jeg fandt i gemmerne for ikke så lang tid siden. Den var lagt i en sæk til Genbrug og så nænnede jeg alligevel ikke at forære den væk til fremmede.

Faconen siger mig, at det er firserstrik, og hvor har jeg brugt den meget. Selve trøjen er strikket på maskine i det dengang så populære flamégarn. Rib og borter er strikket i hånden. Desværre er den blevet grå og stiv af megen vask. Måske skulle jeg tage den med til Silborgegnen, når jeg skal på endnu en klasserejse længere henne på skoleåret. Jeg har før oplevet at få en næsten ny, blød og flunkende hvid sweater ud ad vaskemaskinen, når det er blevet vasket i det bløde vand derovre :-)

Og hvad skal jeg så gå i gang med ? OK - der er liiiige lidt niecestrik, som skal gøres færdigt :-) Meeen - jeg er da kommet til ærmegabet, så .....

Nej - jeg mangler sommertrøjer, så nu skal der strikkes i bomuld. Jeg har 2 projekter i kikkerten - begge Isagerstrik. Den ene er Sukkertrøjen, som jeg lige har lavet en strikkeprøve til i noget bomuld/acryl-garn, som jeg købte billigt på tilbud i Kvikerly (som det hedder her i huset).

Meeen - Viften trækker og jeg tror, at jeg har garn til den.

Ingen kommentarer: