Besøgstæller

fredag, april 18, 2008

SuperKarla

...vokser støt og i tirsdag kom jeg så langt

Billedet er taget ude i det skønne vejr, som vi har været så heldige at have på en 4-dages klasserejse med 5.klasse til Vig i Nordsjælland, hvor Hvidovre har en koloni.

Selvfølgelig havde jeg taget strikketøjet med - 2 stks faktisk :-)

Dropstrøjen til min niece til at strikke på i toget og så SuperKarla, som jeg er ret tilfreds med.

Jeg er nået et stykke længere siden i tirsdags - til firkant nr.41, så nu mangler der ikke så meget. Den er rigtig sjov at strikke, så jeg overvejer kraftigt også at lave både sjalet og Halsduken.

Men kors i hytten hvor var jeg træt, da jeg kom hjem i forgårs og forrige nat sov jeg 10timer. Det er ikke ret tit det sker. Vi har haft det godt, men det at være sammen med 21 unger døgnet rundt i nogle dage, trætter altså en del. Og så skete der jo lige det, som så nemt sker om foråret. Jeg fik alligevel for meget kulde ude i det dejlige vejr, så halsen er ru og næsen løber, men godt med 3 fridage, så jeg kan nå at komme oven på igen :-)

Jakob - har selvfølgelig været hjemme og passe sin skole og huset :-) Hvor er det bare skønt at kunne tage afsted uden at skulle arrangere en hel masse for at få ham passet

Meeen - selvom man er 18, er der alligevel ting, som mor skal være med til. Vi havde en teaterforestilling på programmet i går aftes - "Biblen" på Nørrebroes teater med bl.a. Jonathan Spang og Rune Klan.

Hvert år vælger vi 3 forestillinger gennem "Teaterliv" og denne var desideret Jakobs valg. Stand-up komikere er ikke lige mig. Med halvsnottet næse og øm hals havde jeg ikke meget lyst, så jeg foreslå den unge mand, at han tog sin bedste kammerat med i teatret. Men nej - det ville han ikke. At gå i teatret er noget man gør med mor. Jeg vaklede en del, men med nogle utroligt gode billetter - Orkesteplads 4.række i midten - de har ikke været helt billige - overgav jeg mig og vi tog afsted, hvad jeg så absolut ikke fortrød - det var en ret sjov forestilling :-)

2 kommentarer:

Helle sagde ...

Hvor er den flot Anne--Din SK --Jeg synes alle har den flotte klare papegøjekauni--Øv min var lidt dused tror jeg det hedder og den nye jeg købte er "sku" det samme.Tillykke med det flotte vægttab--Du må igang med at spise Lever og fisk---Det hjælper på huden
KH
Helle

Fríða sagde ...

super flot Karla, sikke nogle vidunderlige farver! og I er bare seje, du og din dreng, og han kommer nok at forblive dit allerbedst lykkede projekt. og suuuuk, sikke dygtig du er mht til vægttabet, endnu en gang til lykke, hvor ville jeg önske jeg kunne skubbe mig selv af sted.
kh.fra Island
Frida