Besøgstæller

torsdag, april 05, 2012

Jeg træder vande

med hensyn til denne måneds UFO.

Det er ikke fordi jeg mangler projekter, men lige nu gider jeg ikke strikke lune vintertrøjer.

I går fik jeg lige en ide.  Kan du huske denne her:

PICT0002

PICT0002-1

Den opgav  jeg med planer om at strikke resten på maskine, men i går faldt jeg over denne her:

6-1

Drops 136-6

Jeg har studeret opskriften nærmere og kkan sagtens bruge den jeg har strikket til denne ryg, så måske  bliver det den Smiley

Men jeg har da også en anden under overvejelse.  En kortærmet sommercardigan, hvor jeg kun mangler kanterne og sammensyningen.  Phildar creations 263 p.3

En Amaya fra Rasmilla har jeg også, men den tror jeg, at jeg piller op.  Den er meget li den anden og jeg har ikke brug for to af den slags.

Ingen kommentarer: