Besøgstæller

torsdag, april 05, 2012

Påskebord

Det var ikke kun orkiderne jeg fik i lørdags

PICT0002

Også de to påskeblomster fik jeg.  I går havde vi besøg af min søde svigerinde (Finns søster)  og se lige hvad hun kom med – TO påskeæg og endda af mørk chokolade – et til “barnet” og et til mig Smiley Det er mange år siden, at jeg sidst fik et – skønt Smiley

De små kyllinger, som er salt og peberbøsser har jeg arvet efter min svigermor.

Det er sjovt med familier.  På Finns side er vi kun 3 tilbage.  Finns søster, Jakob og jeg.  På min side er vi 30.  3 søskende, som tilsammen har fået 7 børn og 13 børnebørn – det er noget af en flok Smiley 

Måske har du på mine billeder lagt mærke til den klare voksdug på mit bord.  Idéen fik jeg fra Susan for nogle år siden.  Det er genialt, for nu kan jeg bruge mine smukke duge uden at skulle vaske og stryge dem så tit.  Den smukke dug har været min mors.  Måske har hun selv broderet den Smiley

Ingen kommentarer: