Besøgstæller

tirsdag, januar 05, 2021

Endelig lidt strik

 Som jeg har vist tidligere, er min bror og hans familie meget glade for mit strik.
Min svigerinde har aldrig strikket, så det har altid været mig, som har forsynet dem 😀

Min bror beder mig altid om at sy mit lille mærke på strikket.  Hans viser meget gerne det strikkede frem og praler af sin lillesøster.

I det sidste indlæg fra 2016 handler om den sweater jeg strikkede til hans barnebarn Otto.  Ottos lillesøster Anna blev 15 år i september og i og med de ikke er døbt, er deres 15 års fødselsdag blevet fejret på behørig vis.
Selvfølglig skulle Anna have noget grandfaster strik.  Blev hun glad - ja da - den kom på med det samme 😀



Det er så dejligt med det løse strik, som er så moderne nu - det er letter at få det til at passe i størrelsen.

Annas kusine Tilde, skal konfirmeres til foråret, så må jeg igang igen 😀

Ingen kommentarer: