Besøgstæller

tirsdag, januar 05, 2021

Og så lidt om mig

 Efter 44 år som lærer på samme skole i Hvidovre, gik jeg af i 17 i en alder på 68 år. Jeg var ikke meget for at slutte - jeg var meget glad for mit arbejde, men hvor jeg dog nyder det 😀

Min søster roede en del år og jeg havde tænkt på, at det ville jeg begynde på, når jeg blev pensioneret.  Og hvor er jeg dog glad for, at jeg gjorde det.  Hvidovre roklub har en rigtig god seniorafdeling.  Når vi har roet, hygger vi os en times tid med kaffe og avec, så det giver mig mulighed for den sociale kontakt, som er så vigtig for mig, som er alene 😀
Jeg er også begyndt at vinterbade.  Det er dog ikke blevet til så meget - specielt ikke i år med Coronaen.  Vi kan godt bade, men vi må ikke bruge omklædningen, så det foregår udendørs og saunaen kan vi ikke bruge 😞
Og hvor jeg dog savner roklubben lige nu - den er jo desværre lukket pt. - den skide corona 😞

Ingen kommentarer: