Besøgstæller

mandag, december 17, 2007

Her er den Frida

Her er den så den færdige "Gulerod", men som sædvanlig er det svært med de rødlige farver :-)

Og hvor den har drillet mig. Jeg ved ikke hvor mange gange jeg har pillet op, fordi jeg strikkede forkert, og da den endelig var færdig, opdagede jeg, at jeg havde fået lavet knaphullerne i den forkerte side. Nå - men knapperne blev syet fast oven på knaphullerne, og så fik jeg syet nogle huller i den rigtige side. Nu skal den en tur i vaskemaskinen og lægges i spænd, så den bliver lidt fladere.

Egentlig ville jeg have lavet 2, men det opgav jeg og i stedet blev det til en "Salat" i de samme farver, så det må vist være en "Frugtsalat" :-)

Den mangler endnu monteringen og så er julegaverne til Tilde og Anna klaret.

1 kommentar:

Fríða sagde ...

det ser altså rigtig flot ud, og farverne er bare yndige, sikke heldige piger! jeg har tænkt på Salat, den kunne vel passe rigtig godt til at få brugt op små rester i selvstribende, hvis man har noget ensfarvet i passende farve.
kh.fra Island
Frida