Besøgstæller

torsdag, december 13, 2007

Mit specialspunde garn :-)

Bente har spundet garn til mig og nu ligger det endelig hjemme hos mig selv. På Bentes blog har jeg fulgt tilblivelsen af garnet og det har bare været så spændende, så stor var skuffelsen, da postbuddet havde været her i tirsdags, mens jeg var i skole og der bare lå en seddel i mit vindfang. ØV - så måtte jeg vente til i dag, for selvfølgelig havde jeg møde i går og kunne ikke nå at komme på posthuset.
Men nu ligger det kæmpe garnbundt endelig hjemme hos mig selv, så jeg kan gramse og nyde.

Det er meningen, at det skal blive til en Ballerina eller også en glatstrikket trøje i samme snit - nu får jeg se.

Desværre er der jo lige et par julegaver, som skal strikkes færdig, men heldigvis mangler jeg ikke så meget, så mon ikke jeg kan få tid til at vinde garnet op og lave en lille strikkeprøve i aften :-)))))

2 kommentarer:

Fríða sagde ...

ååååhhhh. så smukt! bliver spændende at se det blive til et færdigt projekt.
har du ikke snart billeder af pigetröjen, den orange?
kh.fra Island
Frida

Lone sagde ...

Hvor er det flot garn! Det ser ud, som om det har nogle lange farveforløb... jeg forstår godt lysten til at komme i gang med en prøve :-)