Besøgstæller

søndag, december 23, 2007

Så blev den færdig

Nu er julegaverne klar. Salaten blev færdig i går aftes - jeg skulle jo lige tage mig sammen til monteringen. Nu ligger både den og Guleroden i vaskemaskinen, så de kan blive klar til i morgen.

Strikket til drengenE fik jeg ikke lavet, men sådan er det. Jeg har haft forrygende travlt siden efterårsferien. De famøse elevplaner og hvad deraf følger, har taget sin tid, og så er der jo musikken og hvad jeg ellers har rodet mig ind i :-)

Nå - men pyt med det. En lang og sej livskrise, som sluttede for efterhånden 12 år siden, har lært mig, at sTyre mine ambitioner. Når jeg det - er det dejligt, men når jeg det ikke - så finder jeg på noget andet, og mon ikke de to knægte bliver akkurat lige så glade (måske endda mere) for et computerspil :-)

Nej - jeg vil meget hellere strikke på denne her :-) Jeg havde helt glemt, hvor sjov Ballerinaen er at strikke. Der er ikke mange pinde, hvor man ikke skal lave et eller andet i form af ind- eller udtagninger, vendinger el.lign.

Meeen nu er jeg kommet til det første ærme. "Kært barn har lange arme" hedder det her i familien :-) - for det har vi, så der er mange masker. Jeg har sagt det før - men er I klar over - I små nips - hvor meget mindre I skal strikke og hvor meget mindre garn I skal bruge :-)

Bortset fra det har jeg nu aldrig været ked af min højde, og med vægttabet skulle I bare se, hvor flotte de lange stænger er blevet :-)

Til slut vil jeg ønske mine læsere EN RIGTIG GLÆDELIG JUL .

3 kommentarer:

Tineke sagde ...

Og en rigtig glædelig jul til dig også.

Hilsner, Tineke

Fríða sagde ...

neeeej, så fint! man kunne tro du strikkede til mig, begge to er i mine favoritfarver! Salaten skal helt sikkert på mine pinde, da jeg engang når til at skulle bruge op mine strömpegarnsrester altså, helt genial model. Glæder mig til at se billede af den slanke Anne i sin nye Ballerina. nyd julen min kære, og hils din dejlige dreng.
kh.fra Island
Frida

Helle sagde ...

De er skønne --Både ballerinaen og Børnetrøjen.Når du er klar til gloria sender du bare en mail---Så du kan strikke den i "dit" garn ;-))
Glædelig Jul
Helle