Besøgstæller

lørdag, marts 15, 2008

"Du skylder mig 18 kr"

Kender du den. Den sjove abe fra Klasselotteriets nye reklameserie.
Jakob er helt vild med den og derfor er Moderen nu i gang med et lille strikkesidespring.
På næste lørdag fylder den unge mand 18 år. Men selv om man er snart 18 er man ikke for gammel til tøjdyr her i familien :-)
Jakob ved, hvad han får i gave fra mig. Han ønsker sig nemlig en sopransax - det er altsax han spiller nu - og sådan en svend er ikke helt billig, hvis det skal være noget ordentligt. Men ca. halvdelen af beløbet har han på Børneopsparingen, med et godt fritidsjob, et tilskud fra Moderen og måske også fra andre i familien, er drømmen ikke uopnåelig.
Meeen det kunne da være sjovt med en lille overraskelse på selve dagen og for et stykke tid siden faldt jeg over denne her:

Denne hedder ITV Digital Monkey og opskriften er her . Den minder meget om den fra Klasselotteriet, så den er jeg i gang med at strikke.

Heldigvis er Jakob så vant til at se mig med et strikketøj, at han ikke interesserer sig for, hvad jeg er i gang med og nu, hvor han har ferie, sover han til langt op på dagen, så der skulle være en rimelig chance for, at han ikke lurer den :-)

1 kommentar:

Anja sagde ...

Hej Anne,

Sikke da en sød ide..
Aben ser dejlig ud.. Glæder mig til at se den færdig.
Anja