Besøgstæller

søndag, marts 30, 2008

Jeg har fået den her

af Helle . Tusind tak for den :-)

Og så til det svære. Den skal nemlig gives videre og så er det jo liiige det med at finde 5, som ikke er blevet "ramt", for jeg kender mange, som er berettigede til den.

Men Siffes Planet berører mig meget, fordi Siffes skriverier minder mig meget om en tid, som heldigvis er overstået for mig for efterhånden 12 år siden. En tid, hvor min psyke ikke var så stærk som nu.

Og Hanne fordi Hanne er et dejligt menneske, som strikker de mest vidunderlige sjaler.

Susanne fordi hun er en gæv "pige" :-)

og Ditte fordi hun - lige som jeg - kan snakke i timevis om sin enbårne søn :-)

Sidst - men ikke mindst - Birthe - som jeg i nu 6 år har kendt via Webstrik og som har været mig en vidunderlig hjælp igennem nogle svære stunder.

Ingen kommentarer: