Besøgstæller

fredag, august 01, 2008

Dejlig uge - tirsdag

Man kan ikke tage til København uden at tage i Tivoli, så tirsdag mødtes vi atter en gang "under uret" - Frida og Brunhildur, Pia med familie og undertegnede. Palle holdt tidligt fri og Christoffer og Daniel var taget med for at følge Brunhildur i alle de vilde ting i Tivoli.
Frokosten blev spist ved Axelborg inden vi gik ind i Tivoli og endnu en dejlig dag tog sin begyndelse :-)
Jane var der skam også. Hun sad og strikkede på en bænk inden arbejdet kaldte, så her tilbragte vi en halv times tid, medens de unge mennesker "var vilde".
Kaffen blev indtaget ved Vaffelbageriet, hvor de også severede dejlige is.
Så kære Pia og Frida - tusind tak for nogle dejlige dage :-)
Når man sådan traver rundt et par dage i shoppe- og Tivolitempo i den varme, kan man godt få nogle trætte fødder. Mandag aften trængte jeg bare til min gode stol og skamlen til benene. Jeg var så træt, at jeg næsten ikke orkede, men jeg fik da slæbt mig ned i kælderen efter dette her. Lykken er at tage et fodbad med bobler og bagefter smøre fødderne ind i Pias dejlige "Firewalkercreme" fra Nuskin. ÅH - hvor er det dog bare skønt. Behøver jeg at fortælle, at turen blev gentaget tirsdag aften :-)

1 kommentar:

Tineke sagde ...

Hold da op, sikke I har hygget jer igennem alle disse dage! Dejligt...