Besøgstæller

søndag, februar 17, 2008

Dejlige feriedage

Hvor jeg dog har nydt min vinterferie og mon ikke det er det dejlige vejr, som har givet mig lidt overskud til at være "den gode mor" :-)
Se lige hvad jeg fik bagt forleden:
Dagen før blev fryseren afrimet og for gammelt blev smidt ud. Imens bagte jeg 30 boller uden rosiner til Jakobs skuffelse :-)
Så måtte jeg jo i gang igen - denne gang med rosinboller og pølsehorn. Så nu er fryseren godt fyldt med GUF til knægten.
Noget blev nu spist i går hvor vi havde gæster.
Jeg ÆLSKER at bage - men har ikke fået det gjort så meget de senere år. Problemet er, at Jakob ikke er vild med grovboller, som den sundhedsbevidste mor ellers har bagt - det skal være de fine fødselsdagsboller, som NaboKirsten kommer med til Jakob, når hun har bagt.
Knægten har jo været for tyk i nogle år, så jeg har holdt strengt på, at der ikke var noget, der hed hvidt brød, men nu - hvor han har tabt sig meget - må han godt :-)

2 kommentarer:

Dorte Lyager sagde ...

Det ser bare rigtig lækkert ud. Hmmm, jeg får helt lyst til at bage pølsehorn *S*

Vivian sagde ...

Hmmmmm... det kunne da godt være jeg skulle vælge lige præcis snart at kigge forbi og overdrage (5-6 bøtter efterhånden) de dér Glucosaminer, og lige tjekke kvaliteten af bollerne ud - hvis der er flere! ;-)

Knus Viv