Besøgstæller

søndag, februar 03, 2008

Der er forår i luften

Godt nok indendørs - men alligevel. I går fik jeg lige øje på denne her fra køkkenvinduet.

Den hænger i min havestue, hvor jeg ikke kommer så meget om vinteren, men nu hvor det er lysere, fik jeg pludselig øje på, at min Kalanchoe er i blomst.

I dag var jeg lige lidt derude for at vande og temperaturen var oppe på 21 grader - YES!!! Meeeen der er fodkoldt, så det varer noget endnu inden vi kan tage den ekstra stue i brug igen. Dog håber jeg på at vi kan sidde derude på Jakobs 18-års fødselsdag, som falder Påskelørdag, så familien er inviteret til Påskefrokost.

Mange af mine blomster elsker at "bo" derude om vinteren.

Der er lidt varme på, så temperaturen ikke kommer under 10 grader - blomsterne får næsten ikke vand, så de stortrives. Om sommeren er der for varmt, så sætter jeg blomsterne i haven på Østsiden af huset, hvor de fint klarer sig.

Ingen kommentarer: