Besøgstæller

søndag, februar 17, 2008

Smukke blomster

Se lige, hvad jeg fik af mine gæster i går:

Den røde buket er fra min niece Rikke, som kender min svaghed for rødt. (Rikke er optiker og det er hende, som har lavet mine fine røde briller).

Den fine vandkande med påskeliljer er fra min søster og svoger. Min søster kunne slet ikke stå for den - den er bare så sød. Min søster hedder Kirsten - det er derfor, at vi her i huset har NaboKirsten og MosterKirsten, og for at det ikke skal være løgn hedder hendes mand Finn, så han hedder aldrig andet end NaboFinn.

Vi har nu været naboer i godt 18 år og de er de bedste naboer man kan ønske sig.

Den første uge efter Finns død, ringede Kirsten lige på en gang om dagen, bare lige for at høre, hvordan jeg havde det, og som jeg skriver i forrige indlæg, kommer Kirsten ind imellem ind med nybagte boller til Jakob. Så kan det ellers nok være, at der er en, som får stjerne i øjnene.

Læg lige mærke til bogen, som endnu ikke er kommet ned i min "skalogsålæsebunke" ved siden af min seng. Det er min sidste nyerhvervelse. Jeg elsker at læse historiske biografier :-)

Ingen kommentarer: