Besøgstæller

lørdag, februar 02, 2008

Der strikkes og hækles

Ja - ja - men der er endnu ikke billeder. Ballerinaen har ligget stille et par uger. Jeg døjer nemlig med en hård og øm skulder, så jeg har ikke turdet sidde med det tunge strikketøj. Dog er jeg nu i gang igen og er kommet til den sidste kile på ryggen, så det går da lidt fremad :-) I stedet hækler jeg en del - en lille bolero, som skal være en gave. Men den har drillet gevaldigt, så i virkeligheden burde jeg tælle dobbelt antal meter, når jeg får den færdig, for hvor har jeg dog pillet meget op, så jeg har hæklet den mindst to gange :-))) Meeen - den er ved at være færdig, så mon ikke der snart kommer et foto.

1 kommentar:

Susan sagde ...

Hej Anne
Glæder mig til at se billeder.
Hilsen
susan der er ved sit 3. forsøg på "buttercup".