Besøgstæller

onsdag, februar 29, 2012

“Arbejdsløn”

“Det sku´du altså ikke, sagde jeg til Hanne, da hun kom med det her til mig i dag.

hanneguf

Lækker chokolade m.m. som tak for den reparerede trøje.

Inde i kortet lå der 200kr til køb af garn.  Det var bare for meget, men alligevel skønt, at nogle værdsætter strikkearbejdet.

De første godt 100kr er allerede brugt til noget strikkerelateret.

Jeg mangler noget til at spænde strik op på.  Jeg har fået en stor flamingoplade, som står ovre på skolen, men den er uhandig og fylder lidt rigeligt, så jeg har kigget på et gulvpuslespil.  På nettet fandt jeg et til 75kr.  I går var jeg lige et smut hos Fætter BR for at høre, hvad de skulle have for sådan et – 175kr ! Så selv med porto sparer jeg 60kr ved at bestille det over nettet, hvilket er gjort Smiley

Ingen kommentarer: