Besøgstæller

mandag, februar 13, 2012

Skal det være denne her ?

Hvor jeg dog træder vande med hensyn til det lækre garn, som Bente lavede til mig for nogle år sidenbentegarn

Egentlig var jeg startet på denne her

1b-1

men jeg har i mellemtiden fundet ud af, at trøjer med høj talje ikke klæder mig.  Jeg er meget langbenet, så det ser helt forkert ud, men den høje talje. – jeg har lavet et par stykker af slagsen, men de klæder mig ikke.  Jeg var ellers kommet rimeligt langt, men nu er den pillet op og jeg er gået i gang med denne – Zosia fra Twistcollective

zosia_220

Garnet er dog noget tykkere end Bentegarnet, men jeg strikker det sammen med et andet garn, for at få den rigtige tykkelse.  Den er meget taljeret bag på, men jeg lave den måske helt uden taljering.  Desuden laver jeg en smal rib forneden, så den sidder mere til.

Ingen kommentarer: