Besøgstæller

søndag, februar 12, 2012

Der hæftes ender

Nu skal den altså være færdig.  Kanterne er færdige – det andet for korte ærme er forlænget og nu hæftes der ender

PICT0004

Det kan godt ærgre mig, at jeg ikke fik set Ingeborgs flotte lynlåsmontering inden jeg skulle lave denne, men det har drillet så meget, at jeg ikke orker, at lave kanterne om, så det må blive næste gang Smiley

I går startede jeg på et lille mellemarbejde eller taskestrik.

En flæsebaktus.  Desværre kan jeg ikke lige nu huske, hvor jeg fandt den, men vender tilbage hvis det kommer.

tørklæde

Så langt kom jeg i går, mens der blev snakket.

1 kommentar:

Fríða sagde ...

hep, hep! bliver spændende at få se denne tröjen færdig. og du kom jo vildt langt med törklædet, det bliver jo meget snart færdigt.
kh.fra Island
Frida