Besøgstæller

mandag, februar 13, 2012

UFOer skaber nye UFOer

Det er jo desværre det, som sker.  Når jeg nu bruger tid på at lave mine UFOer æfrdige, er der jo andre ting, som kommer til at ligge.

Den flotte jakke med hætte (se under 26.december).  har ligget stille siden jeg tog fat i flettesjalet.

Der er dog 2 ting mere som gør, at jeg træder vande.  Dels smitter det mørkeblå garn frygteligt af, så jeg overvejer om jeg skal vinde det op og give det en eddikeskylning.  En anden ting er, at jeg på skolen spottede en flot trøje på en af de store piger – hun har købt den i en genbrugsbutik Smiley.  Den har mørkeblå bund og røde mønsterrapporter – lige mine farver. Mønsterapporterne er over få pinde og jeg har i min samling af strikkebøger en bog med færøske mønstre, som lige passer.  Der er bare det lille problem, at jeg så ikke har nok garn af det røde, men mon ikke det kan løses Smiley

Ingen kommentarer: