Besøgstæller

lørdag, juli 06, 2013

En af fristelserne

er denne opskrift

Scallops_medium2 (1)

For en del år siden strikkede jeg Skyline af Hanne Falkenberg i Softwoolsilk fra Gepard.  Jeg har aldrig fået det sidste monteret og da den blev strikket i mine velmagtsdage var den alt for stor.  Skulle jeg sælge den ?  Men garnet er jo noget dyrt stads, så nu er den pillet op og jeg startede på sjalet.  Det er strikket i dobbelt garn på p7, men det blev ikke pænt på grund af garnets noprede struktur, så atter en gang blev der pillet op.

før

Men sjalet er sjovt at strikke – og i lageret fandt jeg dette

nu

Det lækreste soyagarn – købt for en slik i Netto :-D  Opskriften er noget snørklet at læse, men når den først er feset ind er de faktisk nemt at strikke, så skulle du blive fristet og har problemer med forståelsen kan du bare spørge :-D

4 kommentarer:

Mette G. sagde ...

Ser spændende ud. Hvad er det for en opskrift?

annestuds sagde ...

Nu har jeg lagt linket ind, men du får den også her:
http://www.ravelry.com/patterns/library/betsey-2

Lona sagde ...

Superflot!

Karina Bunkenborg sagde ...

Godt kæmpet med at trævle op og trævle op, og så ender du ud med et flot resultat. Det er da bare super godt! Rigtig god dag!