Besøgstæller

onsdag, juli 24, 2013

En ganske særlig dag :-D

Grunden til, at jeg har valgt Dreambirden lige nu er dels, at jeg har garnet til den, men også fordi jeg synes, at det kunne være sjovt at bruge det til en ganske bestemt lejlighed.  Som tidligere nævnt, skal jeg nemlig en tur på Amalienborg til efteråret.

Den 1.august bliver en af de store mærkedage i mit liv.  Så er det nemlig 40 år siden, at jeg blev ansat som lærer i Hvidovre Kommune  og det er på samme skole alle 40 år.  Det skal fejres og jeg har sagt ja-tak til “hele pakken” hvilket bl.a. betyder, at jeg får Dronningens fortjenstmedalje i sølv.  Sådan en skal man jo takke for og jeg synes, at det kunne være sjovt, at have et flot stykke håndarbejde på, hvis det bliver Dronningen jeg skal møde.  Så har vi da noget at tale om :-D

scan0392

Det første skolelærerbillede taget i efteråret 73.  Krøllerne ?  Som jeg plejer at sige:  Krøllerne køber jeg ude i byen, men hårfarven er min egen (jeg er nemlig rimelig stolt af, at jeg i en alder af 64år kun har ganske få grå hår LOL)

40 år på samme skole.  Det er mærkeligt at tænke på, men jeg er lige så glad for mit job i dag, som jeg altid har været med alle de dejlige børn, som jeg får lov til at arbejde med.  Det bliver aldrig kedeligt at være lærer.  Der sker jo hele tiden ændringer og ikke to dage er ens.

2 kommentarer:

Fríða sagde ...

til lykke med det söde Anne, og wow, hvor spændende med besög hos dronningen, du må tage billeder og skrive lidt om det.
kh.fra Island
Frida

Kludemutter sagde ...

Det er ikke mange i vore dage der kan prale af at været så tro mod sin arbejdsplads.
Skal nok blive en spændene dag;)