Besøgstæller

onsdag, juli 24, 2013

En dejlig søndag :-D

I søndags var vi på familie”skovtur”.

I år skal vi ikke til Hjørring i ferien.  Trine og Jeppe trængte til at holde ferie oven på bryllupsfesten.  I stedet foreslog jeg, at de kom en tur til København og sådan blev det.

Trine ville gerne vise drengene København og fik den geniale idé at samle tropperne, så vi kunne mødes og have en hyggelig dag.  Vi var 17 – min bror og hans kone, min svoger, min nevø med familie og tre af mine niecer med deres fmilier,

Vi startede i Kongens Have med at spise medbragt fr0kost.

Tøserne (Anna og Tilde) elsker at hænge på Jakob

jakob og unger

Vi skulle da lige have et billede af ungerne: Aksel, Marius, Tilde August og Anna (Otto var på spejderlejr)

HC andersen

Derefter gik turen til Amalienborg, hvor jeg kunne imponere ungerne med, at jeg skal en tur indenfor til efteråret (mere om det senere).

Videre mod Nyhavn – gennem Amaliehaven, hvor ungerne kunne forfriske sig ved springvandet

springvand 

Det var lige vejr til en Havnerundfart – behøver jeg ar fortælle, at det var skønt at komme ud på vandet i den varme.  I øvrigt kan jeg anbefale Netto-bådende – 40kr for en tur på en time.

Der ventes:

havne

Atter mod Kongens Have, hvor ungerne kunne lege og se teater.

Dagen sluttede med en gang pizzaspisning i gården i Sølvgade, hvor både min bror og min niece med familier bor.

Skøøøn dag – mon ikke vi gentager den :-D

1 kommentar:

Karina Bunkenborg sagde ...

Sikke da en dejlig dag i har haft!